بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


4 تا دربی بردیم و یکی را هم در عرض ده دقیقه باختیم،اما.....
http://up.vatandownload.com/images/zuf049jksr5ubf5pizn.jpg
ما استقلالی ها یادمان نرفته وقتی در دربی74 بازی دو بر صفر برده تادقیقه 80 را در عرض ده دقیقه 3 بر 2 واگذار کردیم،بدون هیچ حرف و حدیثی سرمان مثل یک هوادار با کلاس و با فرهنگ انداختیم پایین و از استادیوم خارج شدیم.اگر یادتان باشه در آن دربی شرکت واحد هم اعلام کرد کم خسارت ترین دربی همان دربی بوده است.
آری ... بازی دو بر صفر برده را 3 بر دو باختیم اما به هیچ کسی توهین نکردیم!این دوستان سابقه بازی دو بر صفر برده را که دو بر دو کردند و وقتی دیدند بازی اگر چند دفیقه دیگه ادامه پیدا کنه به آبی ها بازی را واگذار خواهند کرد،ریختن وسط زمین و آن ماجرای سال 73یا72 رقم خورد!حالا هم در دربی 75 وقتی دیدند تیمشان از دقیقه 80 به بعد مطمئنا کم خواهد آورد خیلی حرفه ای با بهم ریختن جو ورزشگاه می خواستند هم بازیکنان تیم ما را در فشار قرار دهند و از امنیت آنها را به خطر انداختند و هم به بازیکنان تیمشان فرصت استراحت بدهند!
4 دربی را بردیم و پرسپولیسی ها را تو قوطی کرده بودیم، هیچ وقت این اندازه خوشحالی نکرده بودیم که بعد از اتمام دربی 75 از قرمزها خوشحالی دیدیم!در زمان بیرون رفتن از ورزشگاه در اتوبان های اطراف و ...آنقدر خوشحالی و می رقصیدند که اگر یک هواداری نتیجه فوتبال را نمی دانست از این شاد بودن قرمزها متوجه میشد که برسپولیس برده!
حالا آمدن مدعی شدند که استقلالی ها برای تساوی وارد زمین شده بودند!


نظرات شما عزیزان:

پویا زرندی
ساعت10:42---8 شهريور 1391
سلام.روز به روزنسبت احساس و تعصب آبی شما بر منطق و حقیقت غلبه پیدا میکنه.قرمز ها که لا اقل 2-3 تا موقعیت گل داشتند و باید بیشتر افسوس بخودند این استقلالب بود که حتی یک نیمچه موقعیت هم خلق نکردو با بازی مستقیم و سانتر هم بازی را خراب کرد و هم به خواسته ش که همان تساوی بود رسید.اتفاقا مدیر عامل شما از این تساوی سرمست بودو از قلعه نوعی تشکر میکرد که نگذاشت استقلال باز هم ببازد.امیر جان بیخیال...
پاسخ:
سلام؛
تعصب به آبی بودن یا منطقی بودن من یکی را بعد از چهار برد پی درپی خودت شخصا دیدی!پس نیازی نیست به من گوشزد کنی که چگونه به تیمم تعصب داشته باشم و چه اندازه از آنرا در مطالبم مورد استفاده قرار دهم.
شما مو را میبینی خیلی ها پیچش مو را!استقلال هیچ موقعیتی نداشت و هیچکس هم ادعای نکرده که از پرسپولیس بهتر بازی کرده!اما اینکه شما بخواهید با دو تا موقعیت بگید حق ما برد بوده و یا قلعه نویی برای نباختن ترکیب چیده بوده یکم به ما فشار میاره!اگر قلعه نویی می خواست تیمش برای نباختن تو زمین بره؛پس خاک بر سر اون فوتبالی که این مربی با این طرز فکر و تدابیر چهر تا قهرمانی آورده و موفق تزین مربی فعلی باشگاهیه!

پاسخ:دلیل اینکه گفته بود اگر قلعه نویی نبود ممکن بود استقلال ببازه همین پاسخ بالای بنده هست!بله!تیمی که با پنج هافبک بازی میکنه و از قبل هم ترکیب و سیستم استقلال را برایش دو دستی گذاشتن رو سینی و خدمت سرمربی حریف بردن،نشان دهنده ترسیدن و شلوغ کاری در وسط زمین برای نباختن بوده! هیچ هوادارای نمی دانست و یا حداقل جوری عنوان شده بود که معلوم نبود خسرو بازی می کنه یا نه!منظور اینکه امیر قلعه نویی با ترکیبی به میدان رفت که همه انتظار داشتند،اما استقلال با همین ترکیب چند آرایش مختلف میگیره که به دلیل فقدان بازیکنی چون جباری فعلا به چشم نمی آید.اما پرسپولیس هنوز در مرجله آزمون خطاست.آیا تیمی که با روش 3.5.2 بازی میکنه برای نباختن آمده یا تیمی که 4.4.2 و در نیمه دوم 4.3.3!؟پویا جان گول دو تا موقعیت ابتدای بازی را نخور!جنس قلعه نویی جور نبود و گرنه بازی با تساوی خاتمه پیدا نمیکرد!قلعه نویی مرد روزهای سخته و هیچ وقت تیمش را برای نباختن آرایش نمی کنه!


amir
ساعت15:18---7 شهريور 1391
سلام مرسی بهم سر زدی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم اینجا همه چی در همه لینک کن بهد بهم خبر بده تا لینکت منک به امید دیدار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی75,حواشی دربی,هواداران سرخآبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com